Płatności i wysyłka

    Czas oczekiwania i koszt przesyłki

    Wszystkie zamówienia wysyłamy niezwłocznie po przygotowaniu mebla. Każdy mebel to efekt ręcznej pracy wykwalifikowanych fachowców. Czas oczekiwania na domek to ok. 10 dni roboczych. O zmianie statusu zamówienia poinformujemy mailem.

    Domki wysyłamy zawsze kurierem (DPD, UPS lub DHL). Koszt wysyłki w Polsce wynosi 17 zł, niezależnie od liczby kupionych domków. Doręczenie przesyłki następuje zazwyczaj następnego dnia roboczego od wysyłki (poinformujemy o tym mailem).

    W razie pytań zapraszamy do kontaktu, telefonicznie: 503 534 434 (Paweł) lub mailowo: kontakt@taily.pl 

    Metody płatności

    Akceptujemy płatności przelewem, szybkim e-przelewem oraz kartami kredytowymi

    1. Przelew zwykły:

    Zapłaty dokonujesz na konto bankowe (bank Pekao SA), którego dane otrzymasz od nas po złożeniu zamówienia. Towar zostanie wysłany do Ciebie dopiero po jego opłaceniu. Pieniądze docierają do nas zwykle w ciągu 1-2 dni roboczych. Aby przyśpieszyć realizację swojego zamówienia można przesłać mailem potwierdzenie wykonania przelewu.

    WAŻNE: W tytule przelewu podaj numer Twojego zamówienia.

     

    2. Przelew szybki (za pośrednictwem Przelewy24.pl):

    Z tej formy płatności mogą skorzystać osoby i firmy, posiadające aktywne konto bankowe w jednym z kilkunastu obsługiwanych przez firmę Przelewy24.pl banków. Wpłaty dokonujesz za pomocą specjalnego linku, dostępnego po złożeniu zamówienia. Płatność szybkim przelewem przyspieszy realizację Twojego zamówienia gdyż wpłata za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl jest równoznaczna z otrzymaniem przez nas Twojego przelewu. Wszystkie banki, z których akceptujemy szybkie przelewy znajdziesz na stronie www.przelewy24.pl

     

    Wykaz banków w Przelewy24.pl

    3. Płatność kartą płatniczą (za pośrednictwem Przelewy24.pl)

    Zapłaty dokonujesz online kartą kredytową. Po dokonaniu płatności, towar dostarczamy wskazanym przez Ciebie sposobem. Akceptujemy karty obsługiwane przez firmę Przelewy24.pl. Płatność kartą jest bezpieczna dzięki zaawansowanemu szyfrowaniu (SSL 128/256bit). Numer oraz dane karty płatniczej trafiają bezpośrednio do Przelewy24.pl z pominięciem sklepu Taily.pl. Płatność kartą przyspieszy realizację Twojego zamówienia.przelewy24_1

    Odstąpienie od umowy i reklamacje

    PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ

    Mają Państwo prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

    Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

    Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).
    – mailowo na adres: kontakt@taily.pl
    – pisemnie na adres: Joanna Paczkowska-Tatomir Taily.pl, ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 12/130, 03-984 Warszawa.

    Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

    Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

    Uwaga: zwrot towaru nie przysługuje w sytuacji zamówienia towaru nieprefabrykowanego, według indywidualnej specyfikacji Klienta oraz na jego indywidualne zamówienie.

    Skutki odstąpienia od umowy

    W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy (możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej). Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

    Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni. Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

     

    REKLAMACJA PRODUKTU

    Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.

    Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

    Reklamację możesz złożyć na przykład:
    – mailowo na adres: kontakt@taily.pl
    – pisemnie na adres: Joanna Paczkowska-Tatomir Taily.pl, ul. Jana Nowaka-Jeziorańskiego 12/130, 03-984 Warszawa.

    Podaj w opisie reklamacji: (1) informacje i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji. Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

    Składając reklamację mogę Państwo skorzystać z naszego przykładowego formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.

    Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.